張世傑先生 (興田)

張世傑先生 (興田)
幸福的種子
刊登日期: 2014-06-08
一 名 資 深 警 察 在 處 理 一 宗 兇 殺 案 後 , 在 網 上 撰 文 :
「 响 現 場 一 路 做 一 路 想 喊 , 個 妹 妹 好 得 意 , 畀 媽 咪 响 條 頸 度 斬 咗 十幾 刀 , 個 頭 爭 啲 甩 … … 」 「 佢 ( 阿 哥 ) 同 我 講 , 自 從 舊 年 中 秋 開 始 , 我就 無 見 過 爸 爸 啦 … … 」 「 我 問 佢 你 肚 餓 嗎 ? 佢 話 叔 叔 , 其 實 我 肚 餓 呀 ,但 係 我 食 唔 落 。 我 聽 完 個 心 好 痛 。 」 「 我 入 屋 幫 佢 執 啲 替 換 衫 褲 , 佢 仲
提 我 , 你 可 唔 可 以 幫 我 執 埋 套 運 動 衫 , 我 聽 日 要 上 運 動 堂 。 我 當 時 真 係 擰 歪 面 , 啲 眼 淚 忍 唔 住 流 咗 出 嚟 。 」 「 望 見 妹 妹 嘅 衫 仔 、 鞋 仔 , 玩 緊 嘅積 木 散 落 一 地 , 好 似 代 表 頭 家 一 樣 … … 散 。 」 「 個 心 好 痛 ! 好 痛 ! 小 朋友 有 咩 罪 ? 」

不 知 當 你 得 悉 這 件 倫 常 慘 劇 後 , 你 有 甚 麼 感 覺 ? 或 者 我 退 一 步 問 : 你 還 有 沒 有 感 覺 ? 馬 航 失 蹤 、 南 韓 海 難 、 昆 明 血 洗 、 六 四 沉 寃 、 尼 日 利 亞 二 百 女 學 生 被 擄 、 美 加 槍 撃 、 啟 德 血 案 … …
我 們 活 在 這 個 地 球 又 窮 又 病 , 氣 候 異 常 , 災 難 頻 生 ; 我 們 的 社 會 光 怪 陸 離 , 你 虞 我 詐 , 唯 利 是 圖 ; 我 們 瞥 見 未 來 政 治 的 苦 悶 困 局 , 衝 突 激 化 , 欲 挽 無 從 !

「 我 實 在 徒 然 潔 淨 了 我 的 心 , 徒 然 洗 手 表 明 無 辜 。 因 為 ,遭 我 終 日 遭 災 難;每 早 晨 受 懲 治 。我 若 說 ,我 要 這 樣 講 ,這 就 是 以 奸 詐 待 你 的 眾 子 。 我 思 索 怎 能 明 白 這 事 , 眼 看 實 係 為 難 。 (詩 73:13-16)

或 許 我 們 總 是 無 法 逃 避 、 解 釋 、 控 制 天 災 人 禍 , 生 命 的 苦 痛 是 無 可 避 免 。 然 而 , 人 生 最 大 的 幸 福 , 不 是 沒 有 苦 痛 困 難 , 而 是 能 夠 把 幸 福 種 子 帶 給 別 人 。 我 們 可 以 化 解 人 與 人 之 間 的 痛 苦 和 傷 害 , 我 們 可 以 為 自 己 和 別 人 締 造 幸 福 。 這 並 非 要 付 出 高 昂 的 費 用 , 簡 單 一 句 由 衷 的 讚 美 、 真 誠 的 感 激 、 懇 切 的 關 懷 即 能 令 人 感 覺 舒 暢 、 悅 人 心 目 和 提 升 自 我 價 值 ; 心 中 常 存 美 好 的 說 話 , 隨 時 應 用 於 日 常 生 活 中 , 可 以 舒 緩 人 與 人 間 的 繃 緊 和 猜 疑 ; 靈 活 變 通 , 願 意 放 下 執 著 , 尊 重 對 方 , 用 心 聆 聽 服 事 , 讓 人 與 人 間 多 一 份 溫 情 和 互 信 , 建 立 守 望 扶 持 的 關 係 , 讓 幸 福 的 種 子 成 長 起 來 。

在 世 道 越 來 越 亂 , 人 心 越 來 越 難 測 的 時 代 , 誠 然 是 困 難 時 刻 , 但 同 時 亦 是 恩 典 的 機 遇 , 讓 我 們 繼 續 持 久 與 主 親 近 , 心 境 平 和 , 為 鹽 作 光 , 將 愛 與 和 平 帶 進 紛 亂 矛 盾 的 世 代 , 好 像 主 基 督 一 樣 。

但 是 謙 卑 的 人 要 定 居 在 這 片 土 地 上 ; 但 是 謙 卑 的 人 要 定 居 在 這 片 土 地 上 ; 他 們 要 安 享 無 窮 的 幸 福 他 們 要 安 享 無 窮 的 幸 福 他 們 要 安 享 無 窮 的 幸 福 。 ( 詩37:11)

作者:許亞光牧師